Известие

Collapse
No announcement yet.

Повредено огледало.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Повредено огледало.

    Днес реших да видя тая кола ще върви ли, или не.И като я настъпах, газ, газ... и по едно време трясък.Една муха беше нацелила лявото огледало и то са прибра чак до стъклото.Слязах да видя ко стаа, естествено първо спрях и гледам огледалото се върти напред-назад съвсем леко.И са фанах да видя къв аджеба е проблема.Свалих декоративната пластмаса отвътре.По принцип, трябва да се плъзне нагоре, ма не става.Като излезе в дупките на рамката остават две пластинки,които се вадят с клещи и после се нанизват на пластмасовия детайл.После се развиват трите болчета с шестограм 5мм, откача се куплунга и огледалото излиза навън.После се обръща с гъза нагоре и се развиват други три винчета с еврейска звезда мисля 3мм. и се вади основата./тая снимка нещо ми се губи/.На пръв поглед няма счупено, на второ четене под пружината се вижда че една голяма шайба и една зегерка лопат.Ся за да се извади механизма, трябва да се махне самото огледало, то е защипано с 4 двойни щипки.За да се откопчее трябва да го закачите за куплунга и да го докарате в такава позиция че да можете да надникнете отзад, след което с подходящ инструмент внимателно освобождавате двете щипки.После го връщате в срещуположна позиция за да откопчеете другите две щипки.Може да има и друг начин, ама аз тъй го направих.Изнизвате това което под него от кутията на огледалото и се вижда проблема.Има една втулка на която лагерува цялата работа, една мноо яка пружина, голяма шайба и една пружинна зегерка, която държи сичко като едно цяло.Просто зегерката беше излязла и огледалото се върти напред-назад свободно.Ся ще ви трябва менгеме и подходяща втулка.Събирате всичко в реда на снимката, придържате сичко с едната ръка, с другата намествате втулката от страна на зегерката и с третата стягате менгемето - демек ще е добре да има още една бира, с консуматор естествено.Аз и сам са опраих, щот бях много жаден.Има един тънък момент,когато се поставя зегерката - крилцата и във вътрешния отвор са огънати навън, когато я поставяте на втулката трябва да сочат нагоре, за да може като се отпусне пружината да се законтрят в едно едва доловимо ръбче на около два мм. от края на втулката.После събирате чарколяците в обратен ред, като внимавате кабелите да минат от точното място.Ся вече може да изпиете втората бира ако сте се справили сами или да отидете за по още една, като броя на ръцете разделите на две.Тва е, добре че не хукнах да търся по моргите.И да попитам, някой знае ли за какво е жълтият куплунг.Няма къде да се включи, подгрева е на белия и пищялките си работят.
    Attached Files
    Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 22:33.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

  • #2
    +1 Много полезно инфо.
    С моето огледало се случи същото, само дето не муха, ами някой тъпан се беше блъснал в него. Ще изпробвам "ръководството" още тази неделя.
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Жълтия куплунг е за "пищялка" каквато ти нямаш...
      Или пък някой гении е надминал очкванията и го е изскубал от пищялката при ръчката за отваряне за да го закара там...
      Във всеки случай буксата е за говорител - на всички алфи букса в този цвят и с този вид е за това...

      Comment


      • #4
        Преди 2 години ремонтирах същото, само дето изтървах пружината докато я натягах и зегерката рече дзънннннн.... И се невидя!
        Та се налоЖи дясното огледало да е неприбираемо - единия болт се заменя с по дълъг и пасва перфектно работата...

        Интересното е че преди няколко месеца жена ми намери зегерката в едно цвете как не я е хвърлила - не знам. Каза че й се е сторило важна част

        Сега някой ден ще се наканя да сваля огледалото да си го направя като хората.
        Last edited by Yavor; d.m.y г., 23:00.
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
          Жълтия куплунг е за "пищялка" каквато ти нямаш...
          Или пък някой гении е надминал очкванията и го е изскубал от пищялката при ръчката за отваряне за да го закара там...
          Във всеки случай буксата е за говорител - на всички алфи букса в този цвят и с този вид е за това...
          Имам си пищялка и си свири.Даже има и някакъв филтър, филтър има и на големите говорители.На другата врата е същото положението .Освен предишния собственик да преправял инсталацията на озвучаването.
          Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:05.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #6
            Тези филтри са слагани допълнително, в оригиналната инсталация ги няма. Жълтата букса е за пищялката.
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • #7
              Само на мен ли ми прави впечатление колко бронирана муха си ударил
              Иначе тия огледала са мега нежни.Разглобявал съм ги голяма мъка срещнах. Вчера едното го одрах при едно неглижирано разминаване,ама остана непокътното де...
              '99 156 1.9 JTD SP3

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Alfoso Покажи съобщение
                Само на мен ли ми прави впечатление колко бронирана муха си ударил
                Иначе тия огледала са мега нежни.Разглобявал съм ги голяма мъка срещнах. Вчера едното го одрах при едно неглижирано разминаване,ама остана непокътното де...
                Ми явно някой пешеходец като се е промъквал между колите го е повредил или бог знае как е станало, ама ми направи впечатление че се саморазмества в движение и те така.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #9
                  Едва ли е пешеходец, те са си слаби като цяло...една студена зимна сутрин тръгвам да си разгъвам огледалото и го разгънах чак до предния джам....а едвам го пипнах....аз си смених целия вътрешен елемент направо и нямаше проблеми с вадения на пружини и т.н..
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #10
                    Днес и аз ремонтирах моето огледало искам да ви кажа,че по-глупава зегерка не съм виждал през живота ми.За по-сигурно го направих с болт и 2 шайби-отгоре и отдолу и докато е кола съм сигурен,че проблеми с този механизъм няма да имам!
                    sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                    ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                    ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                    Продавам Алфи на части!

                    Comment


                    • #11
                      Ми и тва е вариант, не ми дойде на акъла.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment

                      Working...
                      X